Porządek obrad XLIX Sesji Rady Gminy Kobylanka

w dniu   26.05.2022 r.  godz.  9.00 

/Urząd Gminy w Kobylance – sala obrad/     

 

  1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
  4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami zwłaszcza z wykonania uchwał przedstawione w formie pisemnej i ustnej, w tym informacja  bieżącej sytuacji finansowej.
  5. Informacje o działalności Przewodniczącego Rady Gminy.
  6. Pytania do Wójta.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty
    za gospodarowanie odpadami komunalnymi- projekt uchwały nr 38/22.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Antoniego z Padwy w Kobylance na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków- projekt uchwały 39/22.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy urzędowej ulicy w miejscowości Morzyczyn – projekt uchwały nr 41/22.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2022 rok – projekt uchwały nr 42/22.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kobylanka na lata 2022-2030 – projekt uchwały nr 43/22.
  12. Sprawozdanie z realizacji Gminnego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami w roku 2021.
  13. Ochrona zdrowia na terenie gminy. Informacja o pracy Niepublicznego Ośrodka Zdrowia.
  14. Pomoc społeczna w gminie. Sprawozdanie kierownika GOPS za 2021 r.
  15. Gospodarka odpadami w gminie za okres od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia
    2021 r.:
    –   informacja Wójta  o realizacji regulaminu utrzymania porządku  i czystościw gminie,
    –   informacja Wójta o realizacji programu usuwania azbestu.
  1. Informacja o interpelacjach, zapytaniach.
  2. Odpowiedzi na pytania.
  3. Informacje i wolne wnioski radnych.
  4. Zakończenie sesji.

 

Przewodnicząca Rady Gminy
Alicja Ordon